Prejudecati despre Multi-level Marketing


Ştiaţi că foarte mulţi oameni sunt reticenţi în ceea ce priveşte Forever doar pentru că aud expresia „Multi-level Marketing”?
 În mintea multor persoane marketingul în reţea s-a încetăţenit a fi o schemă piramidală ilegală, o înşelătorie menită să-i lase fără bani pe cei care se înscriu şi să-i îmbogăţească pe cei din vârf. Mulţi dintre noi întâlnim asemenea prejudecăţi şi, dacă nu ştim să luptăm cu ele, produsele Forever şi Planul de Marketing întârzie să aducă rezultatele scontate.
Ce credeţi că ar spune scepticii dacă le-aţi explica faptul că industria MLM este o ramură a industriei vânzărilor directe, care creează aproximativ 1,5% din totalul locurilor de muncă din Uniunea Europeană? Sau că în anul 2004, la nivel mondial, erau 47,2 milioane de oameni implicaţi în industria vânzărilor directe, producând peste 85 de miliarde de dolari? Un studiu PriceWaterhouseCoopers efectuat în 1999 estima că industria vânzărilor directe creează echivalentul a 3,8 milioane de locuri de muncă full-time numai în Uniunea Europeană. Una dintre concluziile acestui studiu este că sectorul vânzărilor directe are o mare importanţă pentru economia Uniunii Europene şi, prin urmare, ar trebui sprijinit de legislaţia UE astfel încât să i se asigure creşterea prognozată.
 Multor oameni le place să meargă la cumpărături şi să achiziţioneze diverse lucruri, însă nu le place să simtă că le-a fost vândut un anumit produs. Un alt studiu, realizat de Westminster Business School, dezvăluie că acelor consumatori care nu au cumpărat niciodată de la o companie de vânzări directe le displace presiunea de a cumpăra pe care o simt din partea distribuitorilor, dar pe de altă parte le surâde comoditatea acestui mod de a face cumpărături. Motive pentru care unii oameni nu au cumpărat încă prin metoda vânzărilor directe:
- 46% preferă să meargă la cumpărături în magazinele tradiţionale;
- 28% nu au încredere că produsele sunt de calitate;
- 27% nu au încredere în cei care le prezintă produsele;
- 25% consideră că raportul calitate-preţ nu este unul corect;
- 18% îşi fac probleme cu privire la anumite reclamaţii care ar putea apărea;
- 17% nu au întâlnit încă un distribuitor.
 Pentru fiecare dintre motivele prezentate mai sus, dvs. puteţi veni cu un argument. De exemplu, pentru prima categorie puteţi argumenta că nu este necesar să renunţe la plăcerea de a cumpăra din magazine când vine vorba despre îmbrăcăminte, alimente etc., dar Aloe Vera Gel de la Forever este net superior produselor comercializate în magazinele tradiţionale de profil. Pentru a doua categorie puteţi să pregătiţi o demonstraţie de produse care îi va convinge de calitatea acestora, iar dacă la final le veţi explica şi că produsele pot fi returnate în caz de insatisfacţie, cu siguranţă veţi avea de făcut cel puţin o comandă. Dar îndreptaţi-vă privirea asupra ultimei categorii: 17% nu au întâlnit niciodată vreun distribuitor. Dacă faceţi un calcul simplu veţi afla că într-un un oraş mediu ca mărime, cu 300.000 de locuitori, există 51.000 de oameni care încă nu au cunoscut vreun distribuitor MLM. Asta da veste bună pentru distribuitori !

sursa